Většina webových projektů je postavena na tom, že chtějí být snadno na očích všem dostupným vyhledávačům. Právě proto je tak důležitým nástrojem analýza klíčových slov. Přitom záleží jak je vaše spektrum působnosti široké a na koho se chcete zaměřit. Správná SEO analýza vás bude provázet po celý životní cyklus vašeho webu. Od ní se odvíjí používání dalších nástrojů, jako jsou například zpětné odkazy a další důležité úpravy.
Nejvýhodnější pro vás přitom je, když si takovou práci odvedete, ještě před spuštěním vašich stránek. Pokud už nějaký čas fungujete ve virtuálním světě, není nikdy pozdě na to ji včas doplnit. Zjistíte tak, co vám dobře zabírá na klienty, a co bude ještě třeba napravit a vylepšit.
Co přesně znamená analýza klíčových slov
Jedná se o dokument, který shrnuje celkový a rozšířený počet výrazů, který vystihují vaši profesi a podnikání. Díky správnému rozhodnutí se dostanete co nejvíce dopředu a vaši zákazníci vás objeví během pár minut.
K čemu všemu vám bude sloužit:
- orientace v daném tématu
- Uděláte si představu o míře konkurence.
- Vytvoříte si přehlednou strukturu webu.
- V konečném důsledku pak získáte spoustu cenných nápadů na tvorbu samotného obsahu.
To ale neznamená, že díky tomuto nástroji, budete mít sto procentní úspěch. Je spíše takovým dobrým vodítkem, které vám ukáže, kudy se vydat ke správnému obsahu. Atraktivita webu je velmi podstatná, ale nic se nemá přehánět.
4 fáze tvorby
- Sežeňte si informace k tématu.
Udělejte si malý seznam, který obsáhne vše k vašemu oboru podnikání. Nevynechejte jakékoli detaily.
- Dejte šanci tabulce
Můžete to zkusit s klasickým Excelem nebo třeba Numbers.
- Zkuste přijít na další výrazy.
Pište k tématu. Inspirujte se i u konkurence. Ptejte se přátel, rodiny. Skvělým klíčem jsou myšlenkové mapy. Na internetu můžete navíc využít řadu aplikací zcela zdarma.
- Mažte duplicity, spojujte fráze, vytvořte umělecké dílo hodné obdivu.
Přitom se nezapomeňte učit krok za krokem, aby vás nic nepřekvapilo.